Indlæg og peptalks – kommunikation mellem mænd og kvinder
Hvad foregår der imellem os – specifikt mellem mænd og kvinder – når vi arbejder sammen? Hvordan opleves vores ord, vores mimik, vores sætninger, vores kropssprog? Og hvad ligger der bag det, vi kommunikerer – både med og uden ord?
Der ligger en hel videnskab til grund her, som er ganske overset i diversitets-debatten – og som, ud over at være utrolig vigtig – også er essentiel for, for alvor, at skabe forandring og ægte diversitet i en organisation.
- hvordan lytter vi statistisk set til hinanden
- hvordan stiller vi spørgsmål
- hvordan vil vi gerne roses og anerkendes
- hvordan (mis)tolker vi hinanden
- hvad kan vi lære og tage med os fremover
Der er et utal af lære- og bevidsthedspunkter, vi kan tage med os i samarbejdet med hinanden.
Eksempler på kunder ifm. indlæg og workshops: LM Windpower, Danmarks Statistik, IDA Lederforum, 3F, Dansk Energi, diverse ledernetværk, m. fl.
Oplæg til direktion og ledergrupper: Hold på kvinderne i organisationen
Ærligt? Der er ikke en direktion, der endnu har (turdet) invitere mig på sådan en peptalk. Men jeg VED, at når de gør, vil det blive en øjenåbner af karat. Underholdende, sjovt, lærerigt, bevidsthedsudvidende, provokerende, åbent – vil jeg løfte sløret for: What women want!
Har I endnu ikke set filmen af samme navn med bl.a. Mel Gibson, så se den og få et godt grin… mens du kan glæde dig til, at jeg folder budskabet ud både fagligt, seriøst, sjovt og lærerigt.
Eksempel på kunder: Bliver du den første? Så er du både klog – og modig 🙂
Jungiansk analyse
I Jung-analyse kobles vores ubevidste i højere grad sammen med det bevidste. Drømme kobles på virkeligheden. Du begynder at forstå dig selv på en ny måde – fordi vi kobler nat og dag sammen, ubevidst og bevidst. Så du lærer dig selv at kende fra nye dybder og derfor bliver mere hel.
De fleste virksomheder har endnu ikke opdaget det uopdyrkede potentiale, der er i tankegangen Baade&.